Alla inlägg under oktober 2007

Av H - 25 oktober 2007 15:09


Som vanligt när det är torsdag dök M jr:s Kalle Anka upp. Han var förstås glad! Glad blev även jag, när jag fick MIN tidning idag! Hade inte alls tänkt på att den kanske var på gång.

Nu gäller det bara att få en lugn stund för sig själv, då jag kan krypa upp i soffan och läsa :)

Av H - 14 oktober 2007 20:22

Högst på min scrapbooking-önskelista just nu är dessa papper från My Minds Eye! Härligt juliga :)


Festive Papers


Frost Papers

Av H - 12 oktober 2007 13:41

Beställde ju en del scrapbooking-grejer då jag skulle till USA. Här är sakerna jag köpte. Tyvärr fick jag inte plats med mer på vägen hem! ;)


Silhouetten, ett album, en Center Finder ruler, en Silent Setter, en CropADile, lite blommor, rubons m.m Sen fick jag ett QuickStampz set på köpet när jag köpte Silhouetten. Vad jag nu ska med det till... 


Diverse papper. 


Diverse papper och tre overlays. 


Basic Grey's Mellow.


Basic Grey's Periphery. 


Papper från Cosmo Cricket.


Allt detta till ett pris mindre än vad en QK Silhouette skulle kostat att köpa här hemma... :)

Av H - 8 oktober 2007 15:13

Jag är sugen på att åka på Syfestivalen i Sollentuna 2-4 november. Jag kan absolut inte sy (!!) och är inte intresserad av det heller, men numera är också scrapbooking en del av syfestivalen! Flera företag kommer att vara med och vad jag förstår brukar de ha bra mässerbjudanden också.

Återstår bara att övertala M att det är HELT nödvändigt att åka till Stockholm om några veckor...

Ovido - Quiz & Flashcards