Alla inlägg under maj 2008

Av H - 31 maj 2008 20:54

Anna har en scrap-tävling på sin blogg där man ska visa något som representerar försommar och skolavslutning. Tävlingen pågår till midnatt imorgon söndag.


Mitt bidrag är en layout som jag gjorde efter skolavslutningen förra året. För mig är "Den blomstertid..." den ultimata sommarpsalmen, som jag förknippar endast med skolavslutningar. Utan den ingen riktig examen! Det är ju så man får tårar i ögonen när den sjungs i kyrkan :)


LO
Av H - 26 maj 2008 20:45

Har spenderat delar av e.m och kvällen med att ladda ner en hel hög med filer till min Silhouette. De ska helst vara i ett särskilt format vad jag förstått, gsd-filer, så jag har letat upp ett gäng som jag gillade. Återstår att se om man får användning för allihopa!

Tror att det ska funka med vanliga jpg-filer också, men att man kanske måste göra om dem lite innan det funkar att skära ut ifrån dem?!

Nån som har nåt tips om var man kan hitta fler filer??

Av H - 25 maj 2008 22:50

Det blev ingen film ikväll. M stack ut på en lång löprunda när barnen kommit i säng och själv blev jag sittandes här vid datorn och äntligen, ÄNTLIGEN har jag kommit mig för att installera min Silhouette!!! Herregud, man får ju nästan skämmas! Har haft den i 8 månader och inte förrän idag har jag invigt den...



Här ser ni bevis i alla fall, on-knappen lyser till och med! ;) Var ju tvungen att prova skära ut nånting också och det blev några flourishes (snirklar). Gick hur bra som helst!




Ovido - Quiz & Flashcards