Alla inlägg den 27 juni 2008

Av H - 27 juni 2008 13:35

För den som läser min andra blogg, Vardagsliv, är det ingen nyhet att jag återigen haft krångel med datorn. Fick in ett virus, eller en trojan, igår och blev tvungen att installera om hela datorn. Det är ju ett jättejobb!! Idag kommer jag på att jag totalt glömde bort att spara alla nedladdade filer till min Silhouette.... varför ska sånt här hända mig hela tiden??!!


For anyone who reads my other blog, Vardagsliv (which means Ordinary life), it's no news that I've once again been having computer problems. Caught a virus, or a trojan, yesterday and had to reinstall everything on my computer. That is some task!! Today I realized I totally forgot to save all my downloaded files for my Silhouette... why do these things happen to me all the time??!!

Ovido - Quiz & Flashcards